Shay Doron, de la Targoviste, nominalizata de FIBA Europe la titlul de "Jucatoarea anului 2009"

▶baschet ▶FIBA Eurocup ▶MCM Targoviste ▶targoviste




Shay Doron, care a jucat in 2009 in All Star Game-ul Euroligii, este descrisa pe site-ul forului european de profil astfel: "Extrema de 1,75 metri nu a reusit sa conduca nationala Israelului in runda a doua a Campionatului European, dar a reusit statistici impresionante in cele trei partide in care a evoluat, cu o medie de 18,3 puncte pe meci.
Pentru echipa de club de atunci, Besiktas, Doron a fost la fel de eficienta, cu o medie de 15,4 puncte pe meci, 4,9 recuperari si 2,9 pase decisive".
Doron s-a transferat apoi la MCM Targoviste, cu care lupta pentru castigarea FIBA Eurocup. Joi, in deplasare, campioana Romaniei va juca returul optimilor de finala cu Gran Canaria, pe care a invins-o in tur, cu scorul de 80-55.
Pe site-ul FIBA Europe se poate vota pentru "Jucatoarea anului 2009", castigatoarea urmand a fi anuntata oficial in 12 februarie.
Cea mai buna jucatoare a Europei in 2008 a fost aleasa rusoaica Maria Stepanova, care a obtinut pentru a treia oara acest titlu.

Recomandare ★★★★★ Shay Doron, de la Targoviste, nominalizata de FIBA Europe la titlul de "Jucatoarea anului 2009"




6 comentarii:

Anonim spunea...

salut.
as vrea si eu o invitatie gratis pe filelist.ro...,
doru_cobra2006@yahoo.com
va multumesc,o sa stau la seed...

Anonim spunea...

daca se poate si ptr mine o invitatie pe filelist,am avut si se pare ca mia furato cineva ptr ca nu ma mai pot sa ma loghez. Adresa mea este sorin.comsa@yahoo.com Va multumesc anticipat! O sa fie seed!!!

Anonim spunea...

salut....va rog mult sa imi dati si mie o invitatie pe filelist...va rog mult mult...boika_legendarul@yahoo.com

Anonim spunea...

salut.
v-as ruga foarte multsa-mi trimitei o invitatie pe email-ul g.popescu22@yahoo.com
multumesc.

west_Capy@yahoo.com spunea...

AS VREA SI EU O INVITATIE PE filelist.ro DACA se POATE !
west_Capy@yahoo.cm

amiral28 spunea...

as dori si eu o invitatie gratis pe filelist si promit solemn ca am sa st au la sed va multumesc-adresa email marco_ct_cama@yahoo.com astept un raspuns