Cele mai dure 5 intrebari pe care o femeie le poate pune unui barbat

▶barbatii ▶femei ▶Funny ▶intrebari ▶test




Întrebări sunt:
  1. La ce te gandesti?
  2. Mă iubeşti?
  3. Arăt grasă?
  4. Crezi că ea este mai frumoasa decat mine?
  5. Ce ai face daca as muri?


Ceea ce face aceste intrebari sa fie atat de dure este faptul ca in cazul in care barbatul raspunde gresit (adica spune adevarul) femeia va "exploda". Prin urmare, ca cerviciu public, aceste intrebari au fost analizate mai jos:


Intrebarea #1: La ce te gandesti?

Raspunsul corect la aceasta intrebare ar fi, de sigur: "Scuza-ma ca nu eram atent la tine. Ma gandeam ce femeie calda, minunata, grijulie si inteligenta esti si ce norocos sunt ca te-am intalnit". Acest raspuns, in mod evident, este pe departe de adevaratul raspuns care ar fi:
  1. Alte femei
  2. Fotbal
  3. Ce grasa esti
  4. Cat de bine arata ea in comparatie cu tine
  5. Cum sa cheltuiesc banii de pe asigurare daca ai murii

Intrebarea #2: Mă iubeşti?

Răspunsul corect este: "DA!", Sau, în cazul în care vreti sa dati un răspuns mai detaliată este în bine si  "Da, draga." Răspunsuri inadecvate:
  1. Cred că da.
  2. Te-ar face să te simţi mai bine dacă aş spune "da"?
  3. Asta depinde de ceea ce vrei să spui prin dragoste.
  4. Contează?
  5. Cine, eu?
Întrebarea # 3: Arat grasă?

Răspunsul corect este un categoric: "Bineînţeles că nu!" Printre răspunsurile incorecte sunt:
  1. În comparaţie cu ce?
  2. Nu aş as yice ca esti grasa, dar nu esti nici chiar slaba.
  3. Un pic de greutate in plus arata bine pe tine.
  4. Am vazut altele mai grase.
  5. Poti să repeţi întrebarea? Tocmai ma gandeam despre cum mi-ar cheltui banii de asigurare, dacă ai murit.
Întrebarea # 5: Ce ai face daca as muri?
Intrebarea din care nu ai cum sa iesi bine. (Adevaratul răspuns este de sigur "Cumpăr un Corvette.")
Indiferenet de raspuns va urma o jumatate de ora de discutii pe tema asta., ca de exemplu

Ea: O sa te casatoresti din nou?
El: Sigura ca nu!
Ea: De ce nu, nu iti place sa fii casatorit?
El: Sigur ca imi place.
Ea: O sa dormi cu ea in patul nostru?
El: Unde altundeva ai vrea sa dormim?
Ea: O sa arunci pozele cu mine si o sa le inlocuiesti cu poze cu ea?
El: Asta cred ca ar fi potrivit sa fac
Ea: O sa o lasi sa imi foloseasca crosele de golf?
El: Sigura ca nu, e stangace


via 2spare.com

Recomandare ★★★★★ Cele mai dure 5 intrebari pe care o femeie le poate pune unui barbat




0 comentarii: