Solutie: Nu imi apare cand apas apostrof (') sau ghilimele (")

▶apostrof ghilimele ▶keyboard layout ▶problema tastatura ▶utile ▶windows 7



Pana azi am intampinat o problema: nu se intampla nimic cand apasam apostrof ('), sau ghilimele ("), iar daca mai apasam odata apareau, dar de doua ori. Se pare ca totul se datora faptului ca limba tastaturii alese din setari era English (US-International), iar aceasta era o metoda de a scrie caracterele speciale (ex: ã). Totul s-a rezolvat cand am schimbat pe English (US).





Pentru a schimba limba tastaturii urmati pasii:

1. Control Panel
2. Region and Language
3. Keyboard and Languages
4. Change keyboards..
5. Add..
6. Enghlish (United States) > US
7. La Default Input Language alegeti English (United States) - US > Apply
8. Selectati English (US-International) din lista de mai jos si apasati Remove

Aceste setari sunt valabile pentru Vista si Windows 7.

Recomandare ★★★★★ Solutie: Nu imi apare cand apas apostrof (') sau ghilimele (")




2 comentarii:

Anonim spunea...

frate, deci cred ca de 3 luni e asa si nu m-a deranjat pana de curand cand m-am apucat de php.... mc mult!! thumbs up!!:P

Anonim spunea...

Ms de informatie- m-a disperat chestia asta