Cel mai bun antivirus 2012 | Download

▶antivirus ▶antivirus 2012 ▶cel mai bun antivirus 2012 ▶descarca kaspersky 2012 gratis ▶kis2012




De-a lungul timpului am schimbat mai mult de 10 antivirusi fortat de imprejurari, cu fiecare dintre ele intampinand anumite probleme. Dupa o scurta analiza am realizat ca cel mai bun dintre ele pare a fi Kaspersy Internet Security, singura problema a acestuia fiind resursele pe care le folosea, ce nu erau deloc de negliaj. Odata cu versiunea 2012, Kaspersky Internet Securty se pare sa se fi schimbat in bine. Il am instalat de mai mult de o luna si se pare ca lucreaza in background fara sa imi influenta in vreun fel activitatiile pe care le desfasor la calculator. Sincer, eu am dezactivat 2 module (Application Control, Proactive Defense) ce aveau rolul de a detecta potentialele aplicatii malware, dar care de fapt nu faceau decat sa ma streseze cu o multime de mesaje de avertizare, de confirmare sau alte notificari.

Pe scurt, Kaspersky Internet Security 2012 este proabil cel mai bun antivirus din punctul meu de vedere si il recomand oricui.

Mai jos aveti linkul de unde poate fi downloadata ultima versiune oficiala:





Cel mai bun antivirus 2012 | Download

Recomandare ★★★★★ Cel mai bun antivirus 2012 | Download




1 comentariu:

Unknown spunea...

e bun ! dar mai bun e windows securyti essential inori ce caz si ista e bun!