Versuri "Puya - Al 6-lea simt"

▶la familia ▶Puya - Al 6-lea simt ▶versuri ▶Versuri "Puya - Al 6-lea simt"





Versuri "Puya - Al 6-lea simt"


Atunci Cand esti pe strada zi de zi,
Tu faci singurul lucru pe care il sti
Simti ziua cand va veni,


Tu simti ca astea nu tin o vesnicie oricat de atent ai fi,
Nu vorbi des la telefoane,Noo,
Nu dau marfa decat la prieteni,c-o dai de sifoane.
E ceva normal,zic atunci cand ai furat ceva,
Raul se intoarce impotriva ta.
Asta-i viata,n-ai de ales, ca sa pui mancare pe masa a devenit un stres.
Daca ai patru clase nu sti sa faci nimic.
Comandat de copii, doar n-o sa fi tampit
Sa lucrezi pe 5 milioane,Dar ce sti?
Astepti ziua cand vei reusi!
Noaptea ii visezi cum bat pe tusa,
Te trezesti gandind:Oare chiar au batut la usa?



Ref:
Astept politia sa ma ia.
Poate asta este soarta mea.
Eu mi-am ajutat familia,
N-am stiut sa fac altceva.
x2


Ei sunt multi, au timp,nu sunt stresati,
E o zi pentru tine cum a fost si pentru ceilalti,
Sti bine ca-i miros, ca de ceva timp cam toate le merg pe dos.
Vagabontii cresc pedepsiti, stiti bine,
asta-i viata care o traim.
Citeste semnele, e elementar,
Asta a fost arestat in flagrant,si-acum e afara iar.
Acum vrea marfa de la tine,
Ce tampit, Legea 16 functiomeaza bine.
Cand traiesti genul asta de viata sti:
Ca-ntro zi,ziua cand te duci jos,va veni.


Ref:Astept politia sa ma ia.
Poate asta este soarta mea.
Eu mi-am ajutat familia,
N-am stiut sa fac altceva.
x2


Astept politia sa ma ia...
x6

Recomandare ★★★★★ Versuri "Puya - Al 6-lea simt"




0 comentarii: