Cheloo - Cel care uraste | Versuri

▶cel care uraste ▶cheloo ▶download full album ▶parazitii ▶versuri



Vrei sa zbor? Zboara! Banii creeaza portanta Urasc lovelele ca toti le dam importanta
M-am schimbat 720 de grade Dar n-am uitat de unde-am plecat
Cand m-am dus departe Vreau ajutor fara sa strig
In linistea perfecta Inghit in sec si-astept otrava corecta.
Sunt o oglinda deformata Scufundata in apa ce minte
Caut un scop uitand sa traiesc Uitand sa ma bucur de lucruri simple.
Imi trag puterea din ura Frica ma face puternic


Cheloo - Cel care uraste | Versuri




Detest slabiciunea Sunt ipocrit si nemernic
V-as fura zambetele, zilele Luati-va inapoi pastilele
Baricadati geamurile, incuiati usile. V-as omori pe toti sunt sigur
Dar mi-e teama sa raman singur Mi-e greu scuturat de friguri in
Negura timpului meu Totul e fals, fermecat
N-ai ajutor in credinta A sti inseamna a-ti chinui sufletul
Cu buna stiinta. Imbrac in graba haina murdara
Fara sa-mi pese fac eforturi M-antrenez sa par vesel
si nu prea-mi iese. Nu ma mai misca nimic
Ma ascund, ma fac mic In mintea mea creste o bestie
Si ma gandesc la cutit

Eu sunt cel care uraste x4
Cheloo - Cel care uraste | Versuri
Sunt aici sa ma distrez cand plangeti Mascariciul modern
Dar nu exist cand mie mi-e rau Ma fac ghem si va chem
Cuvintele curg pe peretii murdari In camera veche
Cum curge sangele vesel incet din ureche Am mai pierdut o zi asteptand
O zi mai buna ca ieri Oamenii multumiti cu ce au ma-ntreaba
de ce disperi? Fericiti cei sariti care
se mai uita la cer Ignorand cu credinta prezentul mizer.
Nu-i un mister nu vreau ce nu merit Mie mi-e scarba sa cer
Vreau tot prin efort ferm si  nu prea disper
Eu sunt cel care uraste Raman periculos
Pentru ca tac si fac  si cer scuze politicos.
Decat sa spui crezu  mai bine spui ce crezi
Sau daca esti p***a ignoranta Ignora ce vezi.
Am evoluat, m-am blazat Si-am schimbat drumu
Cand am trecut pe langa moarte I-am simtït parfumu.

Cheloo - Cel care uraste | Versuri

Recomandare ★★★★★ Cheloo - Cel care uraste | Versuri




0 comentarii: