Ce reprezinta bauturile puse de fete la status pe Facebook

▶cancer la san ▶Ce reprezinta bauturile puse de fete la satus pe Facebook ▶facebook ▶facebook bauturi ▶interesant ▶statusuri



Tequila: Sunt o femeie singură.
Elegance: Sunt o femeie care are doar relaţii sporadice.
Fernet: Sunt logodita.
Speed: Am o relatie stabila.





Bere: Am o casnicie fericita.
Vodka: Sunt a treia roata la caruta.
Sprite: Nu gasesc dragostea, partenerul potrivit.
Whisky: Sunt singura, dar am prieteni cu care merg la distractii.
Lichior: Sunt o femeie care imi doresc sa raman single.
Ginebra: Vreau să mă căsătoresc.
Coca Zero: Sunt vaduva

Recomandare ★★★★★ Ce reprezinta bauturile puse de fete la status pe Facebook




2 comentarii:

Marius spunea...

lol tare asta,:)) dar aia cu berea cum sa aiba o casnicie fericita??mai degraba e nefericita ca nu o satisface barbatesu

Anonim spunea...

sunt nume de cod