Versuri | L Doc – Grav, magic, fin

▶Doc ▶download full album 2010 ▶ldoc ▶scapat de sub control ▶versuri




Versuri 'Doc – Grav, magic, fin'
Album 'Scapat de sub control'



Dacă V-ul e-o problemă, îmi iau problemele în piept
Hai cu mic-ul, eşti numai urechi ca pui de baset
Vă servesc supă de alfabet, o gătesc de la A la Z
4 hai cu plus încă 2 te faci ghem, e game set
Meci, turneu, titlu
Doc e greu, lasă urme în bitum când Raz One pune beatul
Da, da, e piesa aia pe care o tot pune fii-tu
Şi tovarăşa lui o ştie, pe asta i-o pune fii-tu
Mulţi o ard ce ştii tu? Destul cât să vreau să ştiu restul
Nu vreau să fiu testat, vreau să fiu testul
Şi n-o să mă opreşti tu doar comentând mult – Ţopescu
O arzi pus pe scandal ca Doc, Cedry2k, Dobrescu?
Am facut şcoala nouă în clădirea celei vechi
Valoarea rapului românesc? Ceva milioane de lei vechi
De-aia-s Toni Soprano când ridici tonul gen soprană
Lipsă de fier în organism? N-aţi o rană de lamă
Întreaga gamă de teme, bagă de seamă
Propria ta mamă se teme, se-ntreabă cum mă cheamă
Daca am un cont de mail unde să mă-ntrebe de treabă
Unde să-mi scrie că-s o pleavă de rapăr.

Dar Doc e:
Grav, magic, fin, senzaţional
Praf, letargic, Jim, iraţional
Ilar, dement, cel mai consecvent emcee
Sună a ce te pretinzi sau a ce tinzi tu să fii?
Băiat bun, nici cei mai drastici amici nu pot să mintă
Băiat rau, cei mai elastici inamici s-o-ntindă
Doc intreabă după, întâi dă, am o-ntreagă trupă
Gata să rupă dacă doar vorbeşti, întâi fă
10 la naştere apoi doar premiul I, fă
10 la naştere acum e 19, bag premiu-n târfă
Mi-e scârbă de bârfă gen “Ştiu de ce s-au despărţit CTC”
Începe să ne sece, ia-ne de pe DC
Dificultaţi tehnice, ascută-l, învaţă-l
Texte nemernice, fac muzică cultă de-o viaţă
Şi-o fac atent ca un sculptor în gheaţă, ies în faţă
Când ies pe piaţă scuip tot, orice cuptor îngheaţă
Verdeaţă? N-ai nici o legatură, doar ca vanzator în piaţă
Rulez, fumez, creez în ceaţă
Lucrez fără stres un vers, îl inserez în stanţă
Pixul mi-e martor, îl citez în ultimă instanţă.

Doc e:
Grav, magic, fin, senzaţional
Praf, letargic, Jim, iraţional
Ilar, dement, cel mai consecvent emcee
Sună a ce te pretinzi sau a ce tinzi tu să fii?
E show, sala e full, în acest scop scot 2 grame
Şi la tine e full, văd 3 popi şi 2 dame
Flow fresh, bag 2 lame, dau 2 palme
Scuip, tu o arzi “Mamă, mamă!”, dar n-ai 2 mame
Aspir la perfecţiune, pe jos nu-s 2 scame
Preacurvesc, porunci îndeplinesc doar 9, Doamne
Şi nu m-am rugat la modul, talent, dă-ne doar nouă Doamne
Dar frecvent pe scena hip hop plouă cu poame
Ca o tornadă în livadă, scapat de sub control, răsună pe stradă
Care linişte publică? Sună la gardă
Să mă pună la plată, să mă spună la tată
112, hai sună odată
Echipa mea evită parchetul, preferă gresia
Îţi spun, cei mai nebuni, intră în top 10 Obregia
La limita legii iar scuipi ceva tare, îs măselele
Dar îţi las femeia, nu halesc deloc căţelele.

Doc e:
Grav, magic, fin, senzaţional
Praf, letargic, Jim, iraţional
Ilar, dement, cel mai consecvent emcee
Sună a ce te pretinzi sau a ce tinzi tu să fii?

Recomandare ★★★★★ Versuri | L Doc – Grav, magic, fin




0 comentarii: