Versuri | DOC – Permite-mi sa ma prezint (cu Maximilian)

▶Doc ▶Hip-Hop ▶ldoc ▶muzica ▶versuri








Versuri | DOC – Permite-mi sa ma prezint (cu Maximilian)
Album: Scap de sub control (2010)


Doc:
Permite-mi să mă prezint deşi poate mă ştii
Succint, eu sunt Doc, la restu le-au zis emcee
Şi da, tre să scrii zi de zi ca biografii
Tre să descrii sinestezii audio-grafic.
Femeia mă stresează, zice că aştia ne supraveghează
Mami merg în concerte, normal c-am microfoane-n casă
E un joc începand cu titlu, arde-o arbitru, fii pe fază
Te rog gândeşte şi tu, fii pe frază
Mulţi pică în plasă ca produsele din supermarket
Lasă, oricum cu ce fac n-am cum să am un supertarget
Da eu nu te fac ca un camion bălache lache
Încerc să unesc oameni gen, Cadâr pe Take, Ianke
Cică rapul meu e greu de digerat faci ulcer
Dar am ascultat mult prea mult căcat şi-ajunge
Aud alienaţii acestei naţii debitând aberaţii
E bataie de joc ca Takken sau Zidane – Materazzi
Cine eşti tu? Doc, zis şi făcut niciodată
Cel mai bun emcee care n-a vazut Parisul tată
Tu cine eşti? Lumea-mi zice Maxi, Maxi
Îmi iubesc fraţii, fraţii, o ardem ca sparţii, sparţii.
Maximilian:
Pe străzile din Romania
Ne pierdem nopţile doar ca să ne asasinezi tu mândria
Când mergem pe la concerte, spun asta plin de regrete
Publicul din ţară tre să înveţe să respecte
Tre să-nveţe că nu tot ce zboară se mănâncă
Şi nu am venit doar la distracţie, prestăm la muncă
Şi pun în asta minte, trup, suflet şi voce
Adică îţi dau tot dar nu iţi dau orice
Nu, nu, noi nu suntem politicieni
M-am mutat de pe Nordului în Berceni
Şi să mor dacă diferă
Aceeaşi sărăcie, nebunie şi depresie în atmosferă
Pe net e prea multă mâncătorie
Că cică dacă vrei bani din rap asta e blasfemie
Dar n-am de gând să aştept acceptul vostru
Criticaţi că-i dreptul vostru, căcamaş pe rapul vostru.
Cine eşti tu? Doc, zis şi făcut niciodată
Cel mai bun emcee care n-a vazut Parisul tată
Tu cine eşti? Lumea-mi zice Maxi, Maxi
Îmi iubesc fraţii, fraţii, o ardem ca sparţii, sparţii.
Doc:
Permite-mi să mă reprezint, am bun simţ dar rapul e nesimţit
Cât de nesimţit? Cam ca un ninja, cel mai sfrijit
Deschide ochii mari, nu-i mai miji, cască urechea
Plastic in text, flow cromatic, pe-track-e Pechea
Zi-mi Edison, supărat că-ştia au călcat pe bec iar
Premier gras, zici c-ai dat de Emil Boc la MC dar
Poate nu-ţi ajunge ca un colet din State, frate
Deci treaba mea se suge, că pizdele din spate-s sparte
Cică rapul e pe moarte, dar astea-s vorbe pe nas
Las că-l salvez eu frate, dă-mi tobe si bass
Dă-mi Doamne glas, dă-mi verde de ars
Dă-mi concerte stas, dă-mi popă as să nu zic pas
Dă-mi voie să-mi duc filmul la capăt să-l developez
Şi ăsta e doar primul, nu-s în treacăt ci staţionez
Aberez des dar usitoarele mi-au dat harul
De a avea rime cu carul gen „parul, barul, darul”
Cine eşti tu? Doc, zis şi făcut niciodată
Cel mai bun emcee care n-a vazut Parisul tată
Tu cine eşti? Lumea-mi zice Maxi, Maxi
Îmi iubesc fraţii, fraţii, o ardem ca sparţii, sparţii.

Recomandare ★★★★★ Versuri | DOC – Permite-mi sa ma prezint (cu Maximilian)




0 comentarii: