Versuri | Criss Blaziny - Bla bla (ft Dj Limun)

▶bla bla ▶criss blaziny ▶dj limun ▶download album ▶download Criss Blaziny - Bla bla (ft Dj Limun) ▶versuri








Versuri | Criss Blaziny - Bla bla (ft Dj Limun)


Sunt un schilod, acum imi numar coastele
Am o zodie naspa ma fut in ce zic astrele
In poze par smecher da' si pozele mint
Yee roz cand bag verde cu dozele simt
Yo mint mult spun ca nu imi pasa incontinu
Da' mie imi pasa de multe si nu vorbeste vinu'
Mai plang la filme ,ba ce prost sunt
Yo n-am fost diavol da' nici nam fost sfant
Vreau bani da' sa nu ma ridic din fotoliu
Nu-mi calca altii, imi calc singur pe orgoliu
Imaginatie bogata ea ma mai imprumuta
Fara acte si dobanda imi da numa' de 100
Se naruie visele, da' se nasc altele
Am probleme grele ..nu imi trebe gantere
In al doilea rand dau ptr primu rand
Mi-am pus sufeltul pe album si acum il vand

Am amici idioti, dupa prima intalnire
Isi pun avatar , status cu inimi si iubire
Am si unii chitre fara nicio gluma
Se vaita si cu 10 000 de euro pe luna
Amice n-am si daca am vreau sa le fut
Ai dreptate sunt un jeg ptr un cunoscut
In pat nu-s cine stie ce n-am niciun record
In club nu ma distrez daca nu am ceva la bord
Fac muzica ..nu scot sunete pe bani
Asta va promit eu nu vand suflete pe bani
sau poate va mint yo de ingheata apele
Vad departe yo da nu-mi vad aproapele
Vreau sa iau la loto am salariu prea mic
Sa plec in Bahamas ca aici e prea frig
Nu spun ca sunt corect stai tu linistit
Ca intr-o lume de hoti e greu sa fii cinstit

Am capu in nori si norii ii am in gluga
Daca se iau unii de mine tac si o iau la fuga
Am facut prea multe si totusi prea putine
Daca am 2 fetze pe care mi-o stii bine?
Prins fara bilete in autobuze ,tramvaie
Controlorii ma cautau de banii ii aveam la C..
Am mers cu personalu' cu tarani in compartiment
Ii luam la misto o luau ca pe un compliment
Am mers iarna la munte, merg si la anu
cand n-am bani de schiuri ma dau cu celofanu
Am iubit o fata si am tinut la unele
Restu sunt retarde ,n-au inteles glumele
Sunt un geniu idiot in blugi si in tenesi
Mereu zic ca ma apuc de treaba , sunt un mare lenes
Ce ai auzit acum spune la toata gasca
BLA BLA unu fara flow cu rïme naspa

Recomandare ★★★★★ Versuri | Criss Blaziny - Bla bla (ft Dj Limun)




0 comentarii: