Criss Blaziny - Tatuat pe creier | Versuri

▶criss blaziny ▶Criss Blaziny - Tatuat pe creier versuri ▶download versuri ▶Tatuat pe creier ▶versuri






Scriu povesti reale nu-mi spune Ion Creanga
Scriu doar praf spart da niciodata manga
Sunt lectii de strada confectii de fraze
Infectii ale mintii bag injectii cu raze
Bucurii deceptii deceptii bucurii
Batranii culeg via tinerii culeg muguri
N-am fata de fata mea poate nu e chipu meu
Ceata-n zilele cu soare imi face tripu greu
Mintea e jeep-u meu 4x4 sa ma duca
Aripi in loc de usi zbor cand o iau la fuga
Cand stau pe loc plutesc te rog nu deranja
Bla aduce caldura tu te poti debransa
La scoala vietii deja mi-am luat si licenta
Sunt la master acum studiez indiferenta
N-am profi eu sunt prof daca vrei te meditez
Iau viata asa cum e si uneori mi-o editez

Refren:
Fac ce vreau si toti vor sa ma judece
Cand am putin soare in viata toti vor sa ma-ntunece
Si pe unde-o ard pe unde cutreier
Bucurii sau deceptii le-am tatuate pe creier (2x)

Am scris asta acum rapid pe criza asta
E vant in buzunare nu-mi place briza asta
Pun viata in joc nu-mi place miza asta
Circul liber yo nu-mi place viza asta
Tot aduc caldura e caldura asa de mare
Acum spunem Stop pauza de hidratare
Acum din nou Start si sparg prin Balcani
Calc pe voi va turtesc ca pe niste calcani
Am stil bolnav n-am nevoie de medici
Am drumu meu degeaba imi pui tu piedici
Fac ce vreau yo degeaba imi ti tu predici
Sunt real 100% voi sunteti sintetici
Sunt din Tomis Nord pe tine scrie Made in China
Te aruc in aer dau vina pe Bin Laden
Vad prin bezna si-n lumina nu aud
Spun ca sunt modest atunci mai mult ma laud

Refren:
Fac ce vreau si toti vor sa ma judece
Cand am putin soare in viata toti vor sa ma-ntunece
Si pe unde-o ard pe unde cutreier
Bucurii sau deceptii le-am tatuate pe creier (2x)

Recomandare ★★★★★ Criss Blaziny - Tatuat pe creier | Versuri




0 comentarii: