Solutie: Nu imi apare ce scriu pe mess | Problema Yahoo Messenger

▶nu apar mesajele ▶nu imi apare ce scriu pe yahoo mess messenger ▶nu imi apare scrisul pe messenger ▶probleme yahoo messenger ▶yahoo messenger



Vi s-a intamplat sa intrati pe mess si sa nu va apare ce scrieti si nici mesajele trimise de cei din lista? Ai reinstalat deja Yahoo Messengerul etc... nimic nu functioneaza?



SOLUTIA 1:

Descarcati si rulari cu incredere scriptul din articolul ACESTA

Iata SOLUTIA 2 in 3 pasi simplii:

1. Deschideti fereastra Run (Start > Run...) si introduceti comanda regedit (Enter)
(se va afisa o fereastra de editare a registrilor din windows)
2. Urmati HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Internet Settings
3. Stergeti folderul Zones (click dreapta pe el si Delete)

SOLUTIA 3:

1. Deschideti fereastra Run (Start > Run...) si introduceti comanda:
regsvr32 jscript.dll
apoi apasati Enter
2. Deschideti din nou fereastra Run (Start > Run...) si introduceti comanda:
regsvr32 vbscript.dll
apoi apasati Enter

Acum totul ar trebuie sa fie OK. Nu trebuie sa dati restart la calculator.

Recomandare ★★★★★ Solutie: Nu imi apare ce scriu pe mess | Problema Yahoo Messenger




43 comentarii:

Unknown spunea...

daca tot nu merge,singura problema este ca ai un virus care se ocupa de treaba asta.la fel am patit si eu.scaneaza si o sa rezolvi problema...

Anonim spunea...

esti zeul lor :) , chiar merge
mii de multumiri

Anonim spunea...

esti zeul lor :) , chiar merge
mii de multumiri

Anonim spunea...

mii de mulţumiri! exasperasem......CHIAR A MERS!!!!

Mihaela spunea...

Multumesssccc !!! Chestia cu " regedit " a mers , multumesc mult :D hohoho Merry Christmas ca tot se apropie ! Btw : nu a mers din prima , dar la a 2a incercare a mers ;)

Anonim spunea...

esti tare,am incerkt atatea si nimik nu a dat rezultate,asta a mers imediat.multumesc

Anonim spunea...

Esti TAREEEE.Dupa 2 zile de chin am reusit cu reghedit.Multumesc mult.

Anonim spunea...

Esti cel mai tare , 3 zile de nervi 2 nopti nedormite , 512ram rupt in doua , un hard aruncat pe geam unitate desfacuta , pfiuuu multumim!

Anonim spunea...

sa-ti dea dumnezeu sanatate...o suta de ani.....bravoo..dupa ...cateva saptamani merge..vroiam..sa schimb win....bravooo...chiar merge...

Anonim spunea...

mii de multumiri a mers din a 2-a incercare

Anonim spunea...

"regedit" mere :X:X

Anonim spunea...

la mine n-a mers,,,,

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-ti dea binecuvantare! sa traiesti cati mai multi ani!!! chiar a mers cu regedit, multumesc din tot sufletul
P.S.: pt cei care na mers cu regedit trebuie sa inchideti yahoo!messenger din bara click drpt pe el si exit apoi intrati din nou de pe desktop
Inca odata ms si Dumnezeu sa te binecuvinteze

Anonim spunea...

nici la mn nu a mers

Anonim spunea...

multumesc!!la mine merge:X

Anonim spunea...

ms:)...chiar daca din prima nu va ese mai insistati:)

Anonim spunea...

super! mersi mult...din prima..;)

Anonim spunea...

multumesc mult

Anonim spunea...

a mers din prima...varianta cu regedit. esti tare si sper sa ne mai ajuti si cu alte probleme

streza florin spunea...

http://ymessenger.ablog.ro/2011-01-03/rezolvare-problema-yahoo-messenger.html

aici ar mai fi o solutie!

Anonim spunea...

super varianta cu regedit dupa restart,mersi mult

Anonim spunea...

da ti ar dumnezeu sanatate ms mult

Anonim spunea...

super mersi chiar a mers

Știri spunea...

trebuie să daţi sign out şi exit şi să redeschideţi ca să meargă, simplu! mersi mane!

Anonim spunea...

Merge perfect cu Solutia 2 la mine. Prima nu a functionat. Merci mult si la mai multe...

Anonim spunea...

A mers. Multam.

Anonim spunea...

varianta cu regedit mi-a mers si imie insa dupa restart trebuie sa urmez iar pasii...e destul de sacaitor.

oricum ms.

Anonim spunea...

10x.mia mers solutia 2.

Anonim spunea...

esti zeuuuuuuuuu...dupa 1248329147329 de nervi care m.au dus la spargerea laptopului am rezolvat. BRAVOOOOOOO !!! yuhuuuuuuuuuuuu

Anonim spunea...

foarte tare!ms prietene!

Ana spunea...

uaaaaaa!esti cel mai tare!mii de multumiri!

Anonim spunea...

ms mult da cine esti a mers din a 2 incercare doamne ce bn sa traiesti baiatu esti tare.msss

Anonim spunea...

Suuuuuuuuuuper!Merge!
Multumesc!

Anonim spunea...

MULTUMESC. De-ar fi totzi ca tine. Te votez presedinte:))))

Anonim spunea...

super mersi mult la mine a mers prima solutie nici makr nu am dat restart la calc si nici nu am dezinstalat mess

Anonim spunea...

cand scriu regedit la run acolo isi da restart pc cine stie de ce?

Anonim spunea...

pffff....fff tare chiar a mers...ms muulttt :X

Anonim spunea...

pentru utilizatorii oricarei versiuni de windows 7 recomand varianta cu regedit...chiar functioneaza...thx:D

Ionut spunea...

Eu am facut un mic programel ca sa nu isi mai bata toti capul cu registri, comand prompt sau alte bazaconii de IT (special pentru cei atehnici).

Programul l-am denumit “Yahoo text repair” si poate fi descarcat de aici: http://www.tutorialepc.ro/nu-vad-ce-scriu-si-ce-mi-se-scrie-pe-messenger-solutie.html.

Pentru cei cu windows 7 si cu UAC-ul (user account control) activat programul trebuie rulat cu drepturi de administrator.

Anonim spunea...

multumesc mult..solutia a2a a mers

Anonim spunea...

meeeerrrrrgeeeeee.cu sol. 2. MS frumos the best

Anonim spunea...

am aceeasi problema si eu. au functionat aceste sfaturi care sunt aici dar dupa ce ii dau un restart pc-ului si intru pe mess iar nu-mi apare scrisul. deci toata chestia (inclusiv cu yahoo text repair) tine doar pana ce se restarteaza pc-ul.

Anonim spunea...

azi am avut aceeasi problema si eu dar am incercat varianta nr 2 si se pare ca merge ...felicitari si mii de multumiri celui care a postat aceasta varianta