Versuri | Guess Who & Spike - Pizde (Pi2de)

▶Guess Who ▶pizde ▶spike ▶versuri




Pizde ... e , e , e , e , e plin de ... pizde
E , e , e , e , e plin de ... pizde
E , e , e , e , e plin de ... pizde
E , e , e , e , e plin de ... pizde


 E , e , e , e ... de parcă n-ar fi clar

Spike:
E vară iar e marfă rău
Au ieşit pizdele afară peste tot , hello
Am ochelari cu zoom te văd de la distanţă zău
Plus că am raze X la ei , poţi să stai în tricou

Guess Who:
Din nou o ardem praf
Cu pizdele din staff care vor autograf
Cum cine noi , Spike si Guess Who işi fac de cap
Un fel de Ţociu si Palade varianta hip hop

Spike:
Observ că ai timp de vrajeală deci ce faci
Vai ce ochi , ce păr , ce fund ,ce bine te imbraci
Zi-mi te bagi , că pari a fi genul meu de româncă
Se fute inainte s-o scot la suc , in timp ce şi după

Guess Who:
Pune piua , c-alerg într-una toată ziua bună ziua
Cutreier peste tot în România după pizde
Le vezi pe toate in reviste
Artiste , actriţe , pictoriţe sau punkiste

Spike:
Băgate-n bussines sau ce ştiu ele
Altele băgate-n alţii sau la ei prin avere
Că meseria asta e veche de când Sânzienele
Şi acuma curvele o ard jumate peşte ca sirenele ... e plin de ...

Refren:
Pizde ... e , e , e , e , e plin de ... pizde
E , e , e , e , e plin de ... pizde
E , e , e , e , e plin de ... pizde
E , e , e , e , e plin de ... pizde

Guess Who:
În halul în care nu mai am aer
Şi dracuşorul spune dă-i acolo nu fi fraier
De parcă scap la câte pizde sunt aici
Am credit pentru păsărici mai rău ca Richie Rich

Spike:
Fără maşini de alea gen glonţ , avion sau rachetă
Stăm in parc la iarbă verde şi-o ardem pe bicicletă
Suntem şi noi pe val ... las-o-ncet , aruncă ancora
Că stăm in barca aia in care mulţi s-ar antura

Guess Who:
Da pune frână că asta-mi rade tot salariul meu pe-o lună
Şi nu oricum , ea poate-n mai puţin de-o săptămână
Dragostea durează cât timp
Ai monetar mai rău ca schimbul valutar

Spike & Guess Who:
Sunt multe pizde , de-alea cochete cu moţ
E plin de pizde , in fuste scurte si roz
Vad multe pizde , vor sa ne pună la colţ
E plin de pizde , şi-o sa ne fută pe toţi.

Refren:
Pizde ... e , e , e , e , e plin de pizde
E , e , e , e , e plin de pizde
E , e , e , e , e plin de pizde
E , e , e , e , e plin de pïzde





Recomandare ★★★★★ Versuri | Guess Who & Spike - Pizde (Pi2de)




0 comentarii: