Banc: 3 presedinti de stat si testul la engleza

▶3 presedinti ▶bancuri ▶Funny ▶test la limba engleza



3 presedinti de stat, al Frantei, al Ungariei, al Romaniei (Iliescu) dau test de lb engleza, proba eliminatorie: sa construiasca o fraza cu trei cuvinte yellow, green pink. Frantuzu’: I wake up in the morning, I see the yellow sun, I eat a green apple and hope it will be a pink day; Unguru’: I wake up in the morning, I eat a yellow banana, I see the green gras and wear a pink blouse; Iliescu: I ueic up in za morning, I hiar za phone: green green!!!!! I pink up the phone and I sei: Yellow!!!!

Recomandare ★★★★★ Banc: 3 presedinti de stat si testul la engleza




6 comentarii:

Anonim spunea...

sal as vrea si eu o invitatie pe filelist stiu sa stau la seed si sa tin ratia ms mult ( fapte_reale@yahoo.es )

Anonim spunea...

sal, va rog sa ma ajutati si pe mine cu o invitatie pe filelist si nu se va pune problema de seed. Merci (bogdanitu@yahoo.com)

Tibrea Alexandru spunea...

Salut. Am nevoie mare de un cont Filelist. Daca o sa mi se trimita va promit solemn ca o sa ma tin de cont. o sa fac upload si ratie si o sa adaug si eu la randul meu pe tracker Torrente :). Va multumesc!!! . e-mail : alex_prisonbreak2008@yahoo.com

Anonim spunea...

salut as vrea si eu o invitatie pe filelist daca se poate pt ca doresc de ceva timp sa am un cont acolo si n-am reusit o sa ma tin de ratie si tot daca o sa am sansa. Multumesc.

Anonim spunea...

Am uitat sa pun unde sa fie trimisa pe scorpion_ghost18@yahoo.com. Scuze.

Anonim spunea...

Se mai dau invitatii pe Filelist? As dori si eu una daca se poate, va rog! Merci foarte mult. (newline_studio@yahoo.com)