Bă, eu am vrut sa-mi iau plasture sa ma las, da' intram in banii de tigari

▶ryu - nu intru in banii de tigari



Bă, eu am vrut sa-mi iau plasture sa ma las, da' intram in banii de tigari



Intr'o zi la o bere pe terasa am cunoscut'o pe una varza, se certase cu ai ei si'a batut cu pumnu'n masa. Vroia sa le arate ca si'o fata are c**ie si au dat'o afara din casa. Era nervoasa, insa mie imi parea ca e fata rea, de aia eu radeam cand povestea, da' ea plangea si se agita ca n'avea unde sa stea si atunci i'am zis "Făăă, stai in p**a mea"! Si dupa ce mi'am dat cuvantul ca'i acopar fundu', i'a venit gandu sa mareasca legamantul si cu tot avantul mi'a zis ca planuia sa impartim si mormatul. Si atunci m'am vazut nevoit sa'i prezint planul cel nou: "Dupa ce o freci, poti sa pleci", adica "Wash And Go". Si'a plecat pe 7 carari m'as mai fi'ntins la o m**e da' intram in banii de tigari

Pot sa ma'ntind la bere dupa cantari, sa cumpar femeilor bomboane si flori sau poate chiar sa i'au cadouri la aniversari, da' niciodata nu intr'un banii de tigari! Si de'ar fi sa plec vreodata peste mari si tari i'au cu mine bricheta si banii de tigari

In orice fac nu ma orientez la bani ca daca nu's banii de tigari atunci ma f** il ei de bani. In toti acesti ani mi'am sustinut aprig parerea convins ca ideile o sa mi se schimbe, insa cu timpul am reusit sa i'au toate vicile pe care le criticam inainte, detestam alcoolici, spuneam ca's fara minte, da' la cat am ajuns sa beau am mari sanse sa ma trezesc presedinte! Foarte des ma enervez si bag fum in plamani, da' vezi cum interpretezi ca eu's pe Viceroy ca Vex.. Da' a trecut mult de cand am inceput sa palmez tigari prin scari si sa renunt au fost incercari.. de aia mi sa spus ca n'am vointa si ca stramb din nari.. -Bai! Eu am vrut sa'mi i'au plasture sa ma las, da' intram in banii de tigari!

Recomandare ★★★★★ Bă, eu am vrut sa-mi iau plasture sa ma las, da' intram in banii de tigari




0 comentarii: