Cum poti pune muzica pe hi5 (autoplay).

▶autoplay ▶hi5 ▶player muzica hi5



Cum poti pune muzica pe hi5 (autoplay):
Cum sa pui melodie pe hi5 in comentariu
Metoda 1:

Aceasta este cea mai simpla metoda:
1. Accesati linkul de mai jos.
2. Pe pagina deschisa, la link puneti linkul clipului de pe Youtube ales, la latime "75" si la lungime "25".
3. Apasati Genereaza cod. Veti primi un cod pe care il puteti posta intr-un comentariu pe hi5.



hi5music.tk


Metoda 2:

1. Cautati pe youtube.com melodia care va place.
2. In pagina de youtube cu videoclipul, in sectiunea Embed gasiti codul pe care trebuie sa-l copiati intr-un fisier text. In tot acel text cautati http://www.youtube.com/....&hl. Copiati acest fragment cu CTRL+C.



<embed src="http://www.youtube.com/v/ZXYfD--kxQA&hl=en&fs=1&start=0&hl=en&fs=1=en&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="75" height="25"/>

3. Inlocuiti partea cu rosu din codul de mai sus cu fragmentul copiat mai devreme.
4. Noul cod il puteti posta ca un comentariu sau pune la descriere in propriul profil.


Nota1: Pentru a aparea codul bun gen http://...&amp;hl trebuie sa debifati toate 3 casutele care apar pe youtube in sectiunea Embed:
 
 
  [?]



Nota2: De la start=0 puteti alege de unde sa inceapa melodia, unde "0" reprezantan secunda de inceput a melodiei.




Recomandare ★★★★★ Cum poti pune muzica pe hi5 (autoplay).




49 comentarii:

Anonim spunea...

sunt sigur ca la, postul asta intra numai fetele si niciuna nu e atat de stralucita sa face ce scrie mai sus.. sunt toate niste plante care zic.. "aaa... lasa.. gasesc eu altfel"

Anonim spunea...

faca*

Anonim spunea...

Idiotu care a lasat commentul de mai sus sigur e mai prost ca noaptea...sau gay!!:))

Anonim spunea...

eu cred ca si tu esti una care nu a reusit :))

Anonim spunea...

Multumesc frumos!A fost f simplu!:)

Anonim spunea...

ms...pt nimik...am inteles de minune tot.

Anonim spunea...

pai voi nu stiti sa vb romaneste:)) apai sa urmati niste instructiuni foarte simple si foarte bune

Anonim spunea...

bun...merge dar cum fac sa il cante automat fara sa ii dau eu...sau altcineva care imi viziteaza profilul play?:-S:P

Gigel spunea...

Canta automat, fara sa ii dai tu play daca ai urmat corect instructiunile

Anonim spunea...

ba frate sunte recunoscatori ca ai vrut sa ne ajuti...dar intai scrie pe o foaie ce vrei sa zici,analizeaza foaia aia de 10 ori di dupaia posteaza!

Bogdan Bratu spunea...

salut///ms de info...si ai si o mel care iti canta la profil aia cu ala cu tricou cu p--a,,,cine canta...ms

Anonim spunea...

mersi mult!:* sunt fata si am reusit :x si a explicat foarte bine dak u/voi nu intelegeti inseamna k ai/aveti probleme >:) ms ink odata:*:*:*:*

Anonim spunea...

nui adevarat ...!!! sunt fata si am stiut sami fac ceea ce este mai sus >:P o dovada ca fetele sunt mai bune si la asta >:P

Anonim spunea...

nui adevarat ...!!! sunt fata si am stiut sami fac ceea ce este mai sus >:P o dovada ca fetele sunt mai bune si la asta >:P

DanDeX spunea...

Merci mult, frate! A mers si e cea mai smechera metoda, pun pariu ca majoritatea care vor intra pe cont nici nu vor sti de unde sa opreasca in caz ca nu le place :))

Vyctor spunea...

salut.AM incerkt dar nu merge sa nush eu cum:(

Anonim spunea...

uite aici ca merge
http://hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?photoId=4559559125&ownerId=76919145&albumId=385369602

Anonim spunea...

Multumesc pt instructiuni :*

Anonim spunea...

dar care e partea cu "rosu ? k nu am inteles ?

Gigel spunea...

partea cu rosu din fisierul ala care il downloadezi :|

Anonim spunea...

Mersii Mullltttt !!! Mergeee :X

Anonim spunea...

sal:)
am sh`o o nelamurire:|....kre eeste partea q roshu`:-/???

Unknown spunea...

trebuie sa dai clic pe linkul pus pe cuvantul 'asta'.. o sa descarci un fisier text si aclo este partea cu rosu

gabriel spunea...

ba oi fi eu baiat:)la alt ceva sunt bun :) dar nu dau de cap care e partea cu rosul :D

Anonim spunea...

deci, eu nu am copiat ce era cu rosu, am copiat doar partea care nu era cu rosu si am facut altfel decat ai spus tu, pt ca asa ca tine imi aparea o melodie... "colti de fiare "sau... nush ce era... nu mai conteza... ideeea e ca A MERS, doar ca altfel decat in instructiuni. MS oricum ca ai postat asta >:D<

Gigel spunea...

:))) in instructiuni scria sa ÎNLOCUIEŞTI partea cu rosu nu sa o copiezi.. e grele limbili astea

Anonim spunea...

urmati instructiunile si reusiti 100% buna treaba

Ety spunea...

floare la ureche ,trebuie doar sa cititi cu atentie instructiunile

Anonim spunea...

uite ma intrati aici.. :)) .. dar sa selectati auto play inainte sa copiati codul :)).. http://www.youtube-video-codes.com/

Anonim spunea...

Anonim,crede-ma ca au reusit si fetele sa-si puna muzica pe profil.Priveste putin la comentarii si vezi ca baietii nu prea ii dau de cap:P
Mie mi-au fost de folos si comentariile de mai jos!

Anonim spunea...

Nu am inteles absolut nik ;)

Anonim spunea...

esti retardat mice daca nu ai inteles nimic :))

MelecaCristian spunea...

http://programeyahoodownload.tk/ copiaza codul de sub fiecare clip super siteul:X dati la muzica comm acolo pe buton succes:X

Anonim spunea...

Unde scrie "Aici" e un site total diferit , care nu are nici o treaba cu muzica :|.Ce aiurea 8-|.

Anonim spunea...

De fapt.. retrag ce am zis mai devreme :)).
Scria mai jos ca trebuie descarcat ala si gasesc linku :)).
Acum am reusit :D.
Multumiri celui care a publicat asta >:D<

Anonim spunea...

mersii e foarte usor si eu sunt fata si in 5 min am facut toate instructiunile de mai sus ;))

Anonim spunea...

Merge perfect si a fost chiar ffffoarte easy ... ms fain de info iar ptr cei care nu reushesc ce pot sa le zic dekt sa incerce incet si cu atentzie si sa nu mai comenteze dak nu reushesc ptr ca e chiar foarte ushor ....ms fain ink odata de info :)>-

Ionutz spunea...

Deci nu stiu cum sa iti multumesc deaorece am tot cautat o metoda fara reclama si sa ocupe spatiu mic si nimica complicat ! Multumesc !

Anonim spunea...

ma ajuta si pe mine cineva ca nu inteleg cum se descarca videoclipil pe hi5

Anonim spunea...

ce proasta esti:))

koomyko spunea...

mersi mult!!! asta e chiar foarte tare !! si merge bine nu mai mancati cacat!!...serios chiar e super mai ales vorba aluia ca unii nu stiu de unde sa o inchida...macar asa pot sa oblig oamneii sa asculte muzica buna...chiar daca pt cateva secunde cat imi vad profilu..THNX!!!(o da...si sunt si eu fata =)) )

andreea spunea...

sau poti folosii http://hi5music.tk

Anonim spunea...

nu mai merge hi5music.tk,s-au mutat pe muzicahi5.com

PixieBbx spunea...

merge perfect ! ms muuult

PixieBbx spunea...

merge perfect. Mersiii <3

Anonim spunea...

ms mult a mers :*:*:*:*

Anonim spunea...

eu am intrat pe http://www.mixpod.com/images/mixpod-logo2.gif

Anonim spunea...

http://www.mixpod.com/ e ff simplu

Anonim spunea...

http://www.muzicahi5.ro.tl cel mai kalumea din punctul meu de vedere