Coduri (cheats, hack) pentru Metin 2 [Cheat Engine - Download]

▶cheat engine ▶cheats ▶coduri ▶download ▶exerienta ▶exp ▶hack ▶metin 2



Coduri (cheats, hack) pentru Metin 2 [Cheat Engine - Download]
DOWNLOAD CHEAT ENGINE









Cum se foloseste Cheat Engine:



Aveti AICI o conversatie cu un "admin shmeker". 

Pentru a primi noul hack pentru Metin 2 cand va fi disponibil introduceti mail-ul dvs mai jos si apasati OK. In cel mai scurt timp veti primi un mail de confirmare.

Introduceti adresa de mail


Coduri de viteza
Coduri de experienta
Coduri de viata
Cod de sarit level
Cod de modificat level

Recomandare ★★★★★ Coduri (cheats, hack) pentru Metin 2 [Cheat Engine - Download]




118 comentarii:

Anonim spunea...

pentru metin2 peste tot gasesc doar cod cu care sa cresti viteza
dar altceva stie sa faca ?
alte coduri pt metin mai sunt ?

Anonim spunea...

nope, alte coduri nu sunt.. si de fapt nici ala nu e cod

Anonim spunea...

nu pot lua cheat engine

Anonim spunea...

exista hac de iang?

Anonim spunea...

cum sa nu existe si alte hackuri!!!!am eu unu 100% TESTAT DE MINE!!!iti mareste viteza cu ff mult i viteza de atac ff mult!!plus k pe metin2us am cont de lvl 87 si am un multihack care iti face atacul intre 5767-8000!!! te teleporteaza,(toate hackurile intr-unul.exista multe hackuri dar aproape numai pt metin2 us.

Anonim spunea...

nu am nici un cont pt metin2.cine imi da si mie un cont pt metin plz
oricine va rog

Anonim spunea...

nu am nici un cont pt metin2.cine imi da si mie un cont pt metin plz
oricine va rog

Anonim spunea...

mai anonim baga id meu in lista ca vreau si yo haku ala care face ataku la arme 4000-5999 si celelalte k ?

Anonim spunea...

id meu este costy_masterboy09

Unknown spunea...

ce prost esti ma cum sa nu existe hack pt viteza eu am si il si am si pt atat si viteza
am cont de lv 97 si is GM ma boule si sa crezi tu ca mie greu sa dau ban la cine am eu chef :))
daca il stiti pe EXTRATERESTRU cont de 75 BAN
daca o stiti pe OANA1999 BAN
EU DAU LA CN MERITA NU LA CN VREAU
MAORG DAU SI LA CN AM CHEF :))

Gigel spunea...

esti un GM analfabet! :))

Unknown spunea...

Link atata vreau un link cu Hack-ulrile voastre ca ma chinui de 4 ore sa il gasesc si nu il gaasesc pe nicaieri....va rog mult

marelestef spunea...

vreau si eu orike hack va rog frumos id-ul meu este stefan_ianuli vreau un hack pt +9 am obiecte +8 si le pierd mereu la 9.... pls.. pt +9 pt yang viteza orike pls:( dau o scoica pe virgo:P

Anonim spunea...

Cum sa nu existe hackuti??
exista hackuri, de speed, de speed atac, de teleport, de lure, wallhack, de hp, de arme + 9 100%
cu cheat engineu poti face arme + 9

Anonim spunea...

sal as vrea si eu un hac de hp yang arme +9 orice plz daca aveti dati ad la id vasy_vasy124

Anonim spunea...

ma toti ziceti ca sunt....dar unde dati si voi un link plz..hack pt orice sau contactatima la id:Kosty_dobre hai plz

Anonim spunea...

ma care vreti un hack contactatima la id Kosty_dobre hack pt atackspeed movespeed ,range,zoom,ceata,si alte prosti sa ma contacteze

Anonim spunea...

sau lasatimi un id ca sa va contactez eu ...

Anonim spunea...

bai baietilor pe cheats engine stiu ca pot sa fac arme +9 da nu stiu cum sa-mi apara in mana stiti cumva id al meu adriansotu

Anonim spunea...

sall all este cumva coduri pt yang vreau sa stiu si eo :):)????

Anonim spunea...

care are hack de yang sau de arme + 9 sau de full pv pm str dex sau altele va rog contactatima id meu e alexandru_2006_2007

Anonim spunea...

bah cum se descarca cheat engine ala is pe Sagita Chunjo nume de carachter:vrajitru99 l-am scris bine!PMMM@@

Anonim spunea...

sa va trag muie de codati muisti daia nu mai joaca lumea ca intra cacanari termianti ca voi in plm cu coduri ordinari muisiti codati infecti cu codurile voastre de 2 lei

Anonim spunea...

Si ma rog de unde gasiti hackurile astea datimi si mie un site va rog ca am n\mare nevoie ......... :( ... XDD

Anonim spunea...

bagamais pula-n in toti gm miam luat ban pe un cont de 75 ca cica ma vazut gm ca am lvl prea mare si mia dat ban cacamas in capul lor de presti

Anonim spunea...

sunteti niste ratati nu ai cum sa fii bah u gm daca te crezi gm dami mie ban hai am account de la 80 hai dami baned ma cheama Yulian92.... si cu hacku de marit atacu sunteti si mai tampiti ca nu exista!!!! decat sa ataci rpd sa mergi rpd si sa te teleportezi da mintea aia voastra de ratati normal ca nu stiti nimica doamne ce noobi :)) cum sal credeti pe ala ca ie GM decat GM englezi si etc sunt pana cand si GM de pe metinro e eneglez ce loseri:))

Anonim spunea...

exista hack de : teleportare, atackspeed,speed,atack range si altele...astea le am eu intrun multi hack..si mai am si +9 hack...si cheat engine se downloadeaza de pe www.cheatengine.com

Anonim spunea...

vreau si eu un hack pe metin2 ro sau us pls de preferat de facut armele si armurile +9

Anonim spunea...

vreau hack idu meu e alex_diaconu98 de preferat de facut chesti +9 dar merge de care o fi sa daca aveti de yang mai bn

Anonim spunea...

dak stie careav un hack klumea de arme +9 sau trade hack contactati-ma sh pe mn cimpan_remus ,,pm me urgent

raresi spunea...

datimi si mie un hack care sa omor monstri fara sa ii ating cand trec pe langa ei pe idiul de mes gabrielanton72 si grabitiva va rog dasa fie de metin 2 ro

Anonim spunea...

cum draq sterg cont la metin2.ro care stie sa ia id meu:: back_andrey_09 !!!!

Mariya5 spunea...

Imi ziceti si mie un link de hack pentru metin2 uk/en ca nu gasesc si vad ca va dati mari cu ele.Postati un comm aici sau pe id maria_boitos.

Anonim spunea...

de unde pot sa downloadez hack??

Anonim spunea...

plz scrieti un link pt hack plz!!

Anonim spunea...

caut hack de vreo 2 saptamani plz postati (aia care aveti link)linku pt hack!!!!plz plz plz!!!

Anonim spunea...

Am eu ceva hackuri de speed,teleportare si trade daca aveti careva de yang sa ma bage in lista id meu este cristian_cerghit

Anonim spunea...

Mah...:)) GM-ul nare lv :))
Sunteti prosti :))?
chiar il credeti ma...:-j

cristian andrei spunea...

sal... am cheat engine 5.5 si stiu cum sa il folosesc dar nu stiu cum sa heckarez metin2 pt ca nu merge asa cum e in video,am incercat sa downloadez multi hack dar mia dat virus... va rog puneti un link pt un multi hack fara virus ms.. :D

Anonim spunea...

hey cu atatea buguri nu va condamn ca folositi hackuri :)
mai ales ala cu cina daca il ai nu mai poti sa cumperi arme

Anonim spunea...

ceaw
va rog ajutatima si pe mn am nevoi de un hack sunt pe sagitta shishoo am lvl 33 acm si am numele lxlalex va rog contactatima la id:yo_alica

Anonim spunea...

vreau hack pls am fost atacati d-astia am lvl 20 Taurus Guilmon si id-ul meu e mirescu.cristian@yahoo.com

Anonim spunea...

aveti conturi de la lvl 40 in sus banate si nu le mai vreti?datimile mie

Anonim spunea...

ma idiotilor cum puteti fi gm dc deabea e unu de 99 pe metin2.pl.pe ro sau us inca nu e niciunu de 99

Anonim spunea...

vreau si eu hakuri de exp sau de +9 ma gasiti pe catalin0090@YAHOO.COM

Anonim spunea...

Luavar Smurdu Sa Va ia Ku Hacku Vostru!...Dc Mai jukati Dak Vrety Hack? Va excita Hackul?
LAsaty`mi si mie un raspuns pe Onika_ionut@yahoo.com..

alex spunea...

bha unde plm gasiti hauck-uri ca eu nu gasesc nicaieri dac vreti va rog frumos orce hack vreti sami dati si mie de metin2ro id meu este:aagent95

ZEUS spunea...

HACKURI METIN 2 / 1 EURO.. lasati idul mai jos si va contactez eu ;)

Anonim spunea...

zeus idu meu este baum_kraft@yahoo.com. plz da mi hack!!

Anonim spunea...

plz help !! am nevoie de cineva care sa ma ajute cu t engine !plz contactati ma la adresa orangensaftvontudor@yahoo.com.

Anonim spunea...

Va roggg ricine are orice cod bagati Phoebe_Cleo97 pe yahoo

Anonim spunea...

as dori si eu un hac petru yang ,si de plusat armele .id ms .colceriu_colceriu2000

Anonim spunea...

ma da pe romana nu aveti am cheat engine da nuj ce tre sa fac ca e pe spanioala

Anonim spunea...

mah chestile cu hack se fac usor cu cheat engine uitativa pe www.youtube.com intrati pe www.cheatengine.org sa download va recomand sa nu incercati speedu sau smekeria aia cand iti faci din sabie +0 normala rib sau fms e doar de frumusete dar mi se pare ca puteti pacali pe cnv nu stiu sigur nu am incercat va recomand sa nu le incercati adik la lvl 1 rib sau fms ce drq ma ca toata lumea stie ca se pune la lvl 30 daca va prinde adminu va da ban aveti grija P.S mai exista un hack cu care poti sa le iei itemu la cand negociezi cu el si la el si la tn se da automat ok chiar daca ai 0 yang pusi tot ok se da e un hack foarte destept dar sa nu incercati ca va luati ban adik treaba voastra

Anonim spunea...

ba am eu hack de yang kre vrea sa dea add:alex_200_bv

alinsucaru_alin spunea...

mha frate va rog eu mooolt un hack de orice dar macar asa sa ma distrez si eu si ala ci gm este adevarat sunt englezi dar nus romani ma cantactati la id : alinsucaru_alin hy bafta la toti va pupa alin:*

alinsucaru_alin spunea...

mha frate va rog eu mooolt un hack de orice dar macar asa sa ma distrez si eu si ala ci gm este adevarat sunt englezi dar nus romani ma cantactati la id : alinsucaru_alin hy bafta la toti va pupa alin:*

alinsucaru_alin spunea...

mha frate va rog eu mooolt un hack de orice dar macar asa sa ma distrez si eu si ala ci gm este adevarat sunt englezi dar nus romani ma cantactati la id : alinsucaru_alin hy bafta la toti va pupa alin:*

alinsucaru_alin spunea...

mha frate va rog eu mooolt un hack de orice dar macar asa sa ma distrez si eu si ala ci gm este adevarat sunt englezi dar nus romani ma cantactati la id : alinsucaru_alin hy bafta la toti va pupa alin:*

adgibal001 spunea...

sa stii ca daca te mai gasesc anonim te fac una cu pamantu da asa e sa stii nu glumesc hackeru dracu muhahhahahahahahahha

Anonim spunea...

bai costea.. esti mai prost decat prevede legea =))

Anonim spunea...

Sallut sunt david si as vrea si eu un hack de furat inteme la negociat contactatima pe id davidbadila plz cine are hack de furat inteme sa mil dea si mie plz !!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

am multe coduri.va spundoar unu.....
/set_w pentru a merge incet si /set_r pentru a merge repede

Anonim spunea...

am multe coduri.va spundoar unu.....
/set_w pentru a merge incet si /set_r pentru a merge repede

Anonim spunea...

am multe coduri.va spundoar unu.....
/set_w pentru a merge incet si /set_r pentru a merge repede

Anonim spunea...

Hm :) frumos copilasi dar exista o groaza de hakuri pt metinuri pt toate metinurile :viteza;rezistenta;teleportare;mega atac;incetinire;etc si exista o multime de coduri pt transformare le luati de pe net am 33 de coduri pt transformare sunt Gm pe metin2.us si metin2.uk + privatul dar pe privat totul este foarte usor si va spun eu ca de pe net luati (cu bani) tot ce va trebuie pt metin id-ul meu naruto_alex200818 am preturi mici pt coduri d la 2 ron pna la 50 ron

Marian spunea...

mai voi santeti tampiti nu intelegeti ca daca ai un hack GM te prinde si iti da BAN!!! am vreo 8 hackuri da nare rost sa le folosesti mai deloc.Sfatul meu:Nu va riscati cu asa ceva!!!
::::::::::::::Marian:::::::::::

Anonim spunea...

sallz eu caut un hack pt yang si pt atack
imi poate da cineva??

Anonim spunea...

mah am nevoie de un hack pt metin2.ro orice fel de hack cine imi da si mie ?

Anonim spunea...

Sal id meu e :black2009blood75 caut hack am nevioe urgent de el plz contactatima daca aveti plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonim spunea...

Sallz la toti!Vreau sa stiu si eu de udne pot sa iau si eu un hack de yang la metin2.ro .Daca stiti spunetimi si mie pe id-ul naum_mihai2008

Anonim spunea...

Ba idiotilor.
Toata prostimea stie k ala kre e gm nu e tanc k voi. Ala are cel putin 20 de ani si studii in domeni. Si nu poate sa dea ban fara acceptul adminului si inca sunt mai multe procese dar nu cred k ati intelge cu creieri vostri de puchini. Pa si sa ma sugeti de pwla.

Anonim spunea...

sall is sorin su un hack-er cine vrea hack de orice vrea de yng de viatza si de viteza mai mare apelatzi la id urmato lengyelsorin@yahoo.com cel mai bun hacker sunt in metin2 cine vrea buzz me

Anonim spunea...

toti cu hack orice hack mai ales trade de furat item din negot ma contactati la id dany_skumpycu va rog mult daca e ceva va dau ceva pe server gemini pe ala joc

Unknown spunea...

va rog frumos dati-mi si mie un program de hack-uri pls contactati-ma la id-ul polat.alemdar65

Anonim spunea...

o gramada de analfabeti...fivar metinu...mergeti intai pe la scoala la limba romana...

Anonim spunea...

mah ...EXTRaTERESTru avea 75 metin 2 ro corvus ...pe galben ......REBEKA1 dc nu a luat bann? k amandoi jucau cu hack ......si vezi dak toti ejti gm ...uitate la body001 de pe albastru lvl 73 ...cel mai mare codat in v2

Anonim spunea...

degeaba spunetzi voi de cheat engine k nu merge...e adv itzi apare arma de +9 da nu itzi modifica demegiu...hack de yang si de EXP nu exista...dak exista contactatima mady_skyzzo

Anonim spunea...

bah fratilor dati si o explicatie la cheat engine cum se foloseste ca sa facem armele +9 pls pls pls

Unknown spunea...

sall vreau si eu un hack de +9 va rog ca nu stiu sa folosesc cheat engine...pt +9 ID: stefan_killer_cs

Anonim spunea...

o singura intrebare am si eu.pot folosi acest program la hi5 poker palace?sau daca stiti altceva..mersi:)

Anonim spunea...

cod pentru cresterea nivelului exista?

Anonim spunea...

:D auziti care aveti ceva coduri de metin plm k de hakyuri is satul id me:petre1722 plis coduri hakuri pula in ele plis

Anonim spunea...

mi-a furat contu un tip "grz",nu stiu daca era gm sau nu,el asa a zis,sh a zis ca nu stiu ce problema era sh verifika toate conturile,sh crezand ca ma ajuta i-am dat contu sh parola,akum nu ma mai pot loga,as vrea sa vb cu un gm sa ma ajute.id meu este: maryus_p96 astept sugestii

Anonim spunea...

mi-a furat contu un tip "grz",nu stiu daca era gm sau nu,el asa a zis,sh a zis ca nu stiu ce problema era sh verifika toate conturile,sh crezand ca ma ajuta i-am dat contu sh parola,akum nu ma mai pot loga,as vrea sa vb cu un gm sa ma ajute.id meu este: maryus_p96 astept sugestii

Checkpoint VIPS spunea...

trachedragos@yahoo.com

Anonim spunea...

Loatil de aici hacku de metin are speed yang si sa furi itemele

download

http://www.2shared.com/file/12448398/7c35d2d9/Metin2HackTools.html

Gaby spunea...

http://metin2.2mo-rpg.com cel mai tare forum despre metin2

Anonim spunea...

frate...asta e cel mai tare hack http://www.upload.ro.im/upload/DOWNLOAD/2be962248/hack

Anonim spunea...

cn are trede hack si poate sa mil dea sh mie sa dea add rafaello2009 ma multumesc raman dator:DD

Anonim spunea...

Am eu la hakuri o gramada cine vrea ma puteti contacta la adresa de mess the_party_dany ce hakuri vreti doar spuneti ok ;) va astept

Anonim spunea...

Vezi fraiere ca la lvl 97 nu esti gm knd termini joku te faci gm muistule

Anonim spunea...

Yang hack 100% work! on metin2.ro

Anonim spunea...

VREAU ORICE HACK EXISTA...YANG..SPEED...+9..EXP ORICE IMI PUTETI SA....UN LINK...ID MEU E tanyuca@yahoo.com DAC E VA DAU UN CONT PE METIN SAMI BAGATI YANG SI ARME LA+9

Anonim spunea...

A DA. CUM MA FAC GM?PARCA TREB SA TRIMIT FORMULAR...CU LOC MUNCA...DATA NAST.....SAMI ZICA CAREVA CUM MA FAC GM.....!!! SI DATIMI UN LINK CU HACKURI

Anonim spunea...

baietzi dati mi si mie un hack cv pt atac mai repede platesc bine id:yonut_yonut4u

Anonim spunea...

sunata de disperati incat nu stiti ce vreti mah , nu aveti habar ca metinu este doar 4funn? ce atata disperare dupa un hack?ma gandeam sa aud si eu de la voi cum sa facem sa scapam de astia ce vor asa ceva nu ca va doriti l, la munca nu la antins mana ,neputinciosilor, vreti totu da gata la munca nu la antins mana

Anonim spunea...

Cea mai noua versiune care functioneaza pe RO e acum descarcabila aici:
[size=24][color=red][b][url=http://fisierulmeu.ro/60H7N19DXXS8/Install-exe.html]Download[/url][/b][/color][/size]

Anonim spunea...

Cea mai noua versiune care functioneaza pe RO e acum descarcabila aici:
http://fisierulmeu.ro/60H7N19DXXS8/Install-exe.html

Anonim spunea...

ba fratylor datym si mie varog un hack preferabil de yang id-ul meu e biscuitele_meu deci va rog

Anonim spunea...

cum pot face si io rost de hack de yang sau de viteza de atac care sa merga 100% la metin2 ro sau privat

Anonim spunea...

buna ziua am auzit tot felul de hackuri dar unele au keylogere in ele de acea am creat eu un hack care nare keylogger ma puteti contacta la id meu jeff_hardy_j

Anonim spunea...

vreau hackuri stiti vreun sait (fara virusi)pentru a avea hakuri nu conteaza yang,itemuri,plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonim spunea...

idu meu ii roxy_printesa68 cine stie sami tr un link

Anonim spunea...

http://www.e-joculet.ro/punctaj.php?user=flavius71&id_user=32185
site pt cod metin nedetectabil

Anonim spunea...

mah da postati si voi astia care au hackuri postatile si voi sa le lom si noi astia mai prosti

cheatengine.ro spunea...

Mai multe informatii despre cum folosesti Cheat Engine (+download ultimele versiuni) si cum sa trisezi la jocuri gasesti pe http://cheatengine.ro

Anonim spunea...

plzplz datimi si mie orice hack plzplz ca mea luat cineva contu de 51

Anonim spunea...

plzplz datimi si mie orice hack ca mea luat unu contu de 71

Anonim spunea...

zeus imi dai si mie hack plz id meu e mihaidihaim

Anonim spunea...

datimi si mie un sait sau program ceva pentru yang ,iteme ..miau luat muisti un cont de 87 ...aid meu claudyu_123456789..va rog

Anonim spunea...

VA MERGE EU NUSTIU CUM SAL DAUNLWAUDEZ?
MA GASITI PE ADIANGHEL58

Anonim spunea...

multihack---> http://www.filesonic.com/file/221820171

hack peste---> http://www.filesonic.com/file/221950901

Anonim spunea...

http://www.filefactory.com/file/ca038ed/n/fishbot_uk.exe

merge 100%

contine hack de peste,de trade si din 24 in 24 de ore primesti 10 milioane (10kk)

Anonim spunea...

zicetimi si mie codul de sters caracterul !!!! va rog

Anonim spunea...

vreau si yo un hack!!! cine are sa ma contacteze la id : ionutz_ionut_10

Anonim spunea...

New Hack Metin2 http://fisierulmeu.ro/334IG570WD0K/Metin2Hack-rar.html

Tedd spunea...

Tutorial Instalare multi hack v4a mod

Hackul contine:
- attack speed
- speed hack
- auto pickup (strange yangu si dropurile singur)
- level bot
- quick login
- mob lock
- wall hack
- auto skill pt level bot
si mai multe chestii!

Tutorialul cu voce, se poate gasii aici:
http://www.youtube.com/watch?v=IdAYrgUqCSQ
comment, like + subscribe ! mc !

PS: nu uitati ca jucand cu hack riscati sa fiti banati ! folositi pe propria raspundere !