Narcisa salbatica - Ep 115 - Narcisa salbatica - Episodul 115 - Vizioneaza online

▶Ep 115 ▶Episodul 115 ▶Narcisa salbatica ▶vizioneaza online





Vizioneaza episodul 115 din serialul "Narcisa Salbatica" difuzat in fiecare miercuri la ora 22.00 pe Antena 1.








Narcisa salbatica - Ep 115 - Narcisa salbatica - Episodul 115 - Vizioneaza online




Comentarii de la uramaritorii serialului "Narcisa Salbatica":

niki (20.04.2011, 13:41)
PINA ACUM TOT SERIALUL D-NUL MARE AVOCAT PREDA A FACUT TOT CEEA CE VROIAU COPIII PT.BINELE LOR .NU PREA PARE UN TATA GRIJULIU DIN MOMENT CE COPIII IL ROAGA SA FACA CEVA SI EL STA CA VITELUL LA POARTA NOUA .E UN SCENARIU PROST DAR ACTORII SUNT MINUNATI .SPER SA SE TERMINE CURIND CA DEJA SE C-AM REPETA AIUREA SI DEVINE PLICTISITOR.
deea (20.04.2011, 13:40)
daca esti alina puscas te rog spune_mi ce se va intampla mai departe!!!!
stefan si petru (20.04.2011, 13:26)
dar de ce nu o credeti k e alina puscas?
stefan si petru (20.04.2011, 13:25)
eu cred ca tu esti alina puscas pentru ca nu ar castiga nimeni daka s-ar da drept alina puscas...asa ca eu te cred..joki excelent in film imi place molt...nu pierd nikiun episod...sper sa ne intalnim o data si odata imi poti spune si mie niste id-uri de la cei din narcisa salbatica...sau poate idul taw daca poti te rog frm:X te iubesk

Pupici
Varban valentin stefan si varban ioan petru
bb (20.04.2011, 13:12)
saruta-ti mana de 10 ori2. spune numele tau.3.spune indragostit de 15 ori.3scrie acest lucru la alte 2 teste.4 uita-te in mana ta
Raluca (20.04.2011, 12:45)
Tu care te dai "Alina Puscas" , nu-ti e rusine sa furi identitatea altcuiva ?? Mama ta nu ti-a dat nume la nastere , esti fara certificat de nastere ??
In primul rand Alina Puscas , cea din realitate stie limba romana corect .
Spre deosebire de tine.
Hai, la scoala cu tine si vezi ca a te da altcineva se pedepseste de lege.
ana (20.04.2011, 12:17)
Stie cineva ce se va intampla cu Emil?
Eu zic ca nu va muri si va fi doar ranit.Cred ca apare Manuela si o opreste pe Caty.
Cristina:X (20.04.2011, 11:50)
Draga, Alina Puscas te ador....as vrea sa te intalnesc odata si'o data...dar cred nu voi putea....dak vezi mesajul acesta te rog raspuntemi......eu cred ca esti cea mai talentata actrita din Narcisa Salbatica....doar esti personajul principal.....te pup dulce...:X:X (Cristina-Buzau)
oanna (20.04.2011, 11:46)
nicole ai intrebat ce ar trebui sa mai schimb la mine?...parerea mea este ca,chear daca esti pe moarte ar trebui sa fi mai draguta si sa recunosti adevarata dorinta a anastasiei asa ar fi cel mai corect.
oanna (20.04.2011, 11:43)
si tudor este un personaj foarte dragutz imi place mult cum joaca dar in ultima vreme este extrem de distrus moartea ficei lui....pierderea narcisei..sper ca narcisa sa fie sursa lui de fericire daca as putea zice asa ...:)
simona (20.04.2011, 11:38)
da , ma bucur alina puscas , ca citesti parerile noastre , sa stii cateodata poate conteaza ......ei mai sunt rautaciosi , nu trebuie bagati in seama,sa nu se uite la serial daca ii deranjeaza, nu ?!
eu va doresc mult succes , tuturor , alina puscas , tu esti o draguta , o talentata , imi place mult rolul tau....multe felicitari pt. voi toti , si acuma vreau sa va urez din partea familiei mele un PASTE FERICIT si multe succese pe mai departe.va saluta cu drag de aici din timisoara fam.culda

Recomandare ★★★★★ Narcisa salbatica - Ep 115 - Narcisa salbatica - Episodul 115 - Vizioneaza online




0 comentarii: