Cel mai funny om beat!

▶acum 3000 de ani ▶amuzant ▶betiv ▶betivan ▶Funny ▶gaura de covrig ▶interviuri ▶Romania Beata ▶tare





- Stii ca Uniunea Europeana a impus scumpirea bauturilor alcoolice.. Ce parere ai de chestia asta?
- Sa-i pis in freza ca bautura trebuie sa fie in p*** mea.. ca n-ai ce sa traiesti fara bautura
- Sa fie si ieftina, nu?
- Da, si tigari si tot.. sa legalizeze tot in p*** mea.. tot sa fie ok in p*** mea


- Sunt unele fete care mimeaza orgasmul, ce parere ai de chestia asta?
- Is proaste 
- Dar ti s-a intamplat vreodata chestia asta? 
- Dăăă 
- Pai de ce crezi ca mima, se plictisea sau ce?
- Ca's varza, is o gaura de covrig..
- Ne-au invatat pamantul in p*** mea femeile astea, ne mananca zilele, uita-te la ele. Acum 3000 de ani in p*** mea erau numai baruri si cazinouri pe lumea asta si numai barbati in p*** mea pana din cer o coborat o nava extraterestra cu ele femeile.. ăstea, care acum nu mai poti sa bei o bere cu un tovaras din cauza lor.
- Cine crezi ca insala mai mult, barbatul sau femeia?
- NOI!
- Ele doar dupa profit in p*** mea
- Crezi ca sunt pe interes femeile?
- Toate.
- Cum, si Monica Columbeanu?.. nu cred.
- Ba da.. cum p*** mea se insoara cu ta'su in p*** mea ca e mai mare ca ta'su ala
........

Recomandare ★★★★★ Cel mai funny om beat!