Program de modificat poze!! Download

▶descarca programe de modificat poze ▶download ▶free ▶Photo Pos Pro ▶program de modficat poze download ▶Program de modificat poze ▶Program de taiat poze ▶Program de unit poze ▶Software



Descopera si downloadeaza cel mai bun program de modificat poze


Photoshop-ul este numit program de modificat poze, program de taiat poze, program de unit poze etc. Dar Photoshopul nu este numai atat - un program de modificat poze - este un mod de exprimare artistica..

Ultima versiune creata de Adobe, adica CS4 este fără îndoială cel mai semnificativ pas pe care Photoshop l-a  facut spre fotografii ce folosesc aparate digitale. Deşi acest update ofera, de asemenea, caracteristici noi şi interesante pentru utilizatori generale, web designerilor, şi chiar editori video, acesta se concentreaza pe unele elemente noi deosebite foarte utile pentru fotografi.








Exemplu de poze modificate cu Photoshop CS3 + Illustrator (pentru vectori):



Recomandare ★★★★★ Program de modificat poze!! Download




29 comentarii:

Gigel spunea...

cel mai bun este Photoshop CS 1, 2, 3 sau 4

dar cel mai simplu de folosit este Photoscape si este gratuit

Gigel spunea...

Ca sa poti faci niste poze ca cele de mai sus iti trebuie Photoshop CS3 + ceva plugin-uri ajutatoare + ceva experienta + ceva imaginatie

Anonim spunea...

sugeti cucu amandoi

Anonim spunea...

mai io nu intelg dc mai punti programulk asta in lista cu descarcari ca nu ai cum voi sunteti prosti sau faceti pe prosti

Anonim spunea...

hei da cum downloadez programu

Anonim spunea...

deci e super :X:X!!!!!!.....

Anonim spunea...

e super misto..:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

evelyna spunea...

ce poze tari:X:X:X:X
imi plac....si eu vreau asa:((:((

Anonim spunea...

Eu am reusit sa descarc.. e foarte simplu

Daniel spunea...

si la mine a mers.. e super programul :>

Anonim spunea...

e tare tare programul

Anonim spunea...

ce prostie...nici macar nu merge descarcat

Anonim spunea...

vreau si eu programu asta de taiat poze da nu il pot descarca datimi instructiunile va roog frumos va implao mai !!!!!!!!!!!!!??????????

Anonim spunea...

Buna as vrea si u daca poti sa ma inveti sa fac ca a 2a poza te rog mult.dai add inger_bianca29 te rog mult

Anonim spunea...

pai photoscape e de taiat poze si nu iti ramane portiunea alba...iti ramane poze..



Dai la crop si tai poza ;) :X:x

Anonim spunea...

salut imi puteti spune si mie cum il descarca pt ca nu reusesc va rog mult ca nu va doare mana sa scrieti 5 randuri....multumesc:*:*:*:

Anonim spunea...

dar asta e free?:D:D:D:Dspuneti-mi:((

cristina spunea...

buna ce faceti as vrea sa descarc mai mult programe de modifica poze spunetimi si mie plizzzzzzzz daca e ceva ma gasiti la id cristina-ubita-tha

ByBy spunea...

cum sa'l descarc?

Anonim spunea...

cine imi trimite ji mie programu asta plssssssssssssss luati id bita_bitamary ji va ro trimitetimi programu am mare nevoie de el plssss

Anonim spunea...

cum fac ca sa descarc programul ca nu mere;)

Anonim spunea...

il cauti pe torrentz.com si il descarci cu utorrent

Anonim spunea...

sunt super faine pozele....dar am o intrebare:))...qm sa il descarc(programu'):))???...k sincer nu gasesc pe aici nik:))

Download spunea...

http://torrents.thepiratebay.org/5628169/ADOBE_PHOTOSHOP_CS5_EXTENDED_EDITION_[thethingy].5628169.TPB.torrent

>>> POTI DESCARCA DE AICI!!!!

http://torrents.thepiratebay.org/5628169/ADOBE_PHOTOSHOP_CS5_EXTENDED_EDITION_[thethingy].5628169.TPB.torrent

>>> POTI DESCARCA DE AICI!!!!

http://torrents.thepiratebay.org/5628169/ADOBE_PHOTOSHOP_CS5_EXTENDED_EDITION_[thethingy].5628169.TPB.torrent

>>> POTI DESCARCA DE AICI!!!!

Download spunea...

Sau dai clic pe Download de mai sus si il descarci cu utorrent ;)

Anonim spunea...

cum descarc si eu? :(

Anonim spunea...

uitati aici un program mai bun... http://www.starszone.eu/membrii.php?id=23438

Anonim spunea...

vreau si eu acest program,am mare nevoie de el

Anonim spunea...

e in comentariu mai sus prostilor linkul de download!!!
!!!!